Bestel informatie


Wanneer u een product wil bestellen kunt u bij Aantal de gewenste hoeveelheid opgeven.
Daarna klikt u op de Winkelwagen/Kopen button.
Bij sommige producten kunt u ook een kleur, uitvoering of andere bijzonderheid van het artikel kiezen. Soms is het verplicht om dit aan te geven. Indien dit niet verplicht is en u geeft niet zelf aan welke kleur of uitvoering u wenst, zullen wij een keuze hierin maken.

Wanneer u op een productnaam of een afbeelding klikt wordt de Detailpagina van het product geopend. Op deze pagina vindt u meer informatie over het artikel en kunt u de afbeelding groter bekijken. Met behulp van de Terug button keert u weer terug naar de product overzichtspagina.

Via de link Winkelwagen kunt u altijd uw bestelling bekijken, wijzigen en overgaan tot uw definitieve bestelling. Op de bestelpagina's vindt u informatie over de verschillende stappen van het bestelproces. Pas wanneer u bij de laatste stap op de button Bestelling verzenden hebt geklikt wordt uw bestelling naar ons verzonden. De bestelling is dan definitief. Voordat u op de button Bestelling verzenden hebt geklikt kunt u de bestelling annuleren.

U ontvangt per e-mail een bevestiging van de bestelling, waarin ook het referentie nummer, de bestelde artikelen en de bedragen worden genoemd.

Bestellingen worden verzonden nadat de bevestiging van betaling bij ons is ontvangen.

Bij bestellingen onder Rembours verzenden we direct.

Bij orders waarbij u wenst af te halen, kunt u direct betalen d.m.v. iDEAL of door zelf een bankoverschrijving te verrichten, maar u mag natuurlijk ook contant  (liefst gepast) betalen bij afhalen. Wij hebben GEEN pin-automaat.
Houd u er rekening mee, dat wanneer u wenst af te halen en u hebt daarbij het bedrag d.m.v. bankoverboeking (niet via iDEAL) overgemaakt, wij op dat moment nog geen betaling binnen zouden kunnen hebben omdat er (meestal) enkele dagen vertraging zit tussen overboeken en bijschrijving op onze rekening. U kunt de bestelde artikelen pas ontvangen indien het bedrag daadwerkelijk op onze rekening is bijgeschreven.
Wij adviseren u daarom altijd via iDEAL te betalen. Daar zit normaal gesproken geen vertraging tussen omdat we direct een bevestiging ontvangen van de overboeking.

Wij houden de artikelen 7 dagen voor u gereserveerd. Indien geen betaling geregistreerd is komen na deze periode de artikelen weer beschikbaar voor de verkoop. Hierdoor kan het zijn dat sommige artikelen van uw bestelling na deze 7 dagen (tijdelijk) niet meer leverbaar zijn.

Voor specifieke informatie over verzendkosten kunt u dit betreffende hoofdstuk raadplegen.

Voor overige informatie kunt u onze shopwijzer raadplegen.

Hebt u nog vragen kunt u ons natuurlijk altijd een e-mail sturen naar info@dingeltjes.nl